دکتر ومخ تعطیل

دکتر به مخ تعطیل میگه : قند داری  

                 مخ تعطیل میگه : اگه صداش رو در نیاری یه گونی برنج هم دارم

نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام
دوست عزیز من یه سری اطلاعات خیلی خوب در مورد سایتهای کلیکی دارم که از طریق اونها 6تا سایت کلیکی خوب برای درآمد بالا انتخاب کردم خوبی این سایتها اینه که تو با مشاهده آگهی پول میگیری ونیازی به وبلاگ و سایت نیست.خیلی از عضوهای اون درآمد میلیونی کسب کردند.
برای کسب درآمد بیشتر توصیه میکنم که تو همشون عضو شی.
برای کسب اطلاعات و لینک عضویت بیا تو این وبلاگ
buxdooni.blogsky.com

سلام
از وبلاگت خیلی خوشم اومد مطالب جالبی داره منم یه وبلاگ دارم اگه موافقی تبادل لینک کنیم
magicperson.mihanblog.com
منو با نام مطالب علمی لینک کن بعد بیا بگو با هر نامی که دوست داری لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد