کی ۱۸سالم میشه

 

 

نشسته بر و بر منو نگاه می کنه من هم در حالی که سوالات کارشناسی ارشد عهد بوق را مطالعه می کردم زیر چشمی رصدش می کنم  

نه بابا توی پارک نیستم توی منزل شخصی بر روی قالیچه طرح دار نشستم فرزندارشدم منو به جای تلویزیون نگام می کنه  

بهش می گم: چی شده ؟  

میگه : یعنی میشه ؟ 

میگم : نه بزه میش نیست ! 

میگه :نه واقعا میشه ؟! 

میگم :چی میشه ؟ 

میگه میشه من هم ۱۸سالم بشه ؟ مشکلم حل بشه ؟ 

جل الخالق یهو مثل اتشفشان از کوره در می رم و دستم را باز می کنم ویه سیلی می خوابونم توی گوشش  

میگم :ببین ماهواره همسایه از پشت دیوار روی تو تاثیر گذاشته می خوای فیلمهای ناجور ببینی ؟ 

در حالی که گوشش را گرفته میگه :نه بابا می خوام ۱۸ساله بشم که بتونم رای بدم مشکلات مملکت حل بشه ! 

ای بابا تاز ه فهمیدم بدبخت تحت تاثیر تلویزیون وطنی قرار گرفته نه ماهوارهای اجانب !!!!!!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
khaled chaab 1390/11/29 ساعت 13:02

خیلی با حال بود ای ول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد