چرا دمکراسی در خانه ی ما حاکم نیست؟!!!!!!


 عجب طرگاعه ای (طرگاعه :زمین لرزه حدود۱۲ریشتری بهمراه رعد وبرق می باشدکه کمک های مردمی شامل آن نمی شود) هستند این وروجک های امروزی نه می توان سرشان کلاه گذاشت ونه می شود کلاه برداشت نمونه اش همین جغله خودمان یک پسر ۱۰ کیلویی با۷۰سانت قد که زبانش یک وجب ونیم است واز دمکراسی حاکم بر اهل منزل سوء استفاده می کندوآدم را مجبور می کند نعوذبالله دیکتاتور شود!نمونه:  

دست به کمر زده عینهو کاراگاه پوارو از من باز جویی می فرماید .چه می فرماید ؟ بلغور می کند:پول یارانه ام را چه کردی ؟ (یارانه مواجبی  است که از حاکمان وقت به رعیت بخشیده می شود تادوبرابر آن را بابت مالیات به حاکمان باز گردانند ) 

می گویم :بچه جان مگه نمی دانی سیستم مملکت عوض شده ؟باکله مارکش سری می جنباند !

می گویم :مگر نمی دانی قیمت ها بابت تحریم وامثال ذالک چند برابر شده ؟باز هم پدرسوخته سر می جنباند!

می گویم : مگر پول یارانه ات چقدره ؟مگه بیش تر از ۵۰تومانه ؟ بازهم سر می جنباند! 

می گویم :مگرهر روز برایت یک جعبه سک سک ۱۰۰۰تومانی نمی خرم؟ که در ماه می شود ۳۰تومان ؟باز هم کله را بحالت تایید بالاپایین می کند! 

می گویم :مگر هر روز بابت عصرانه ۱۰۰۰تومان شیر گاوتازه وبیسکویت نمی خرم که در یک ماه می شود ۳۰ تومان ؟این بار هم کله تکان می خورد! 

می گویم :تاحالاپول یارانه ات تمام شد۱۰تومان هم به من بدهکاری درسته یانه ؟ یکی از ابروهایش را بالابرده و می گوید:پس حق اولاد که درفیش حقوقی ات (فیش حقوقی =برگه ای همانند منوی غذا می باشد که در یک طرف آن مقدار حق العمل کاری ودر طرف دیگر مقدار پولی که به دیگران بابت مالیات وامثالهم پرداخت می شود که غالبا مساوی هم هستند گفته می شود)نوشته شده را  چه کار می کنی ؟ 

لااله الاالله بزنم توی دهن هر چی دموکراسی گرا را داغون کنم  

لحن خود راعوض می کنم ومیگم :بچه جون مگه حق اولاد چقدره ؟۲۰تومان هم نمیشه یه اسباب بازی برات بخرم باید پول دوماه حق اولاد را خرج کنم  

بلغور می فرمایند:سوءمدیریت کشور بر خانوادها تاثیر گذاشته  

می فرماییم :منظور؟ 

می بلغورند:اگر مدیریت خوبی داشته باشید زمام امور از دستتان در نمی آمد!همین پولها را بدید من ببین چگونه حسابهای بانکی را پرمی کنم وحتی به صندوق ذخیره ارزی که هم اکنون توسط مسولین غبارروبی شده را پر می کنم  

از کوره در می رویم تفی به دستمان می زنیم و در جلوی انظار عمومی می خوابانیم پس گردن مبارکش پدر سوخته همین که مجال بدهیم مسائل را سیاسی می کند بعد می گوید دموکراسی حاکم نیست وچرا در خانوادها حالت اجرا به خود نمی گیرد؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد