تبلیغات

سلام باور کنید این وبلاگ سیاسی نیست و اصلا نمی خواهیم وارد سیاست بشیم اما چه کنیم که سیاست جدای از زندگی ودین ودنیا نیست  

عرض می کنم با یه مثال  کل منظورم را می رسانم اگه خدا بخواد 

به ما خبر دادند که دو تن از شهدای جنگ تحمیلی را در شهرمان و آن هم در قسمت به قولی علمی یعنی دانشگاه شهرمان دفن می کنند خودمان را مهیا کردیم وهمه شهر بسیج شدند تا مراسم به خوبی برگزار بشه  

اکثر مردم کار به تبلیغ نداشتند ولی اینجانب وامثال من به تبلیغات اهمیت دادند و .......... 

خلاصه با اینکه شهدا در شهرمان دفن می شدند ولی در رادیو و تلویزیون تبلیغ دانشگاه منابع طبیعی اهواز را می کردند  

 با اینکه اسم دانشگاه شهر ما هر چند ماهی  با تعویض روسا هم عوض می شد ولاکن  متاسفانه به دلایل نامعلوم اسم شهرمان را در تبلیغات نیاوردند  

حالا یا ما راحساب نکردند ویا اسم شهرمان خوب نبود ویا ......... 

ولی هرچی فکر کردم بجز مسائل سیاسی معدود اشخاص خشک مغز چیزی نیافتم برای خودم وفرزندم کلی تاسف خوردم  البته بیشتر برای فرزندم چون من که عمرم را کردم  

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه 1391/02/06 ساعت 21:13 http://gtale.blogsky.com/

سلام
عجببببببببببببببببب
این روزها همه چی بوی سیاست گرفته

سلام بله متاسفانه

آپم با چند سوال درباره وضع بیمارستان شادگان ...ممنون میشم بهم سر بزنی نظر یادت نره چون برا ما خیلی مهمه...[گل]

به دوستان خود بگویید [چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد