کاریکلماتورهای حسین پناهی

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است هیچ کاری با ما ندارد

خوابمان برد بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردها یش شده ایم....!!!!

حسین پناهی

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


بقیه در ادامه مطلب حتما بخونید با حاله  

اینجا کلیک کن

*اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند*

*دیگر گوسفند نمیدرند*

*به نی چوپان دل میسپارند و گریه میکنند...*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*میدانی ... !؟ به رویت نیاوردم ... ! *

* از همان زمانی که جای " تو " به" من " گفتی : " شما " *

*فهمیدم *

*پای " او " در میان است ...*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که: پدر تنها قهرمان بود .*

* عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد *

*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود... *

*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند. *

*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. *

*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود *

*و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


*خواستـــــــــــی دیگر نباشی ...

آفرین چه با اراده !!

لعنتـــــــــــــــــــــــــــ به دبستانی که تو از درسها یش

فقط تصمیم کبری را آموختـــــــــــــــــــــــــــی.....!!!!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*اینجا زمین است ، زمین گرد است.*

* تویی که مرا دور زدی !!! *

*فردا به خودم خواهی رسید*

* حال و روزت دیدنیست.*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*زندگی کن *

*به ضرب المثل ها اعتمادی نیست *

*تازه یا کهنگی اش ، دردی را دوا نمیکند *

*ماهی را هر وقت که از آب بگیری ، فقط می میرد!!*

* *

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


*این روزها به جای" شرافت" از انسان ها *

* فقط" شر" و " آفت" می بینی !*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*وقتى دیدى *

* ناراحتى یا خوشحالیت براش فرقى نمى کنه دیگه وقتشه *

فراموشش کنى.....!!!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*راســــــتی،

دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!

"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ...خــــــوبِ خــــوب*

* *

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ *

*یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! *

*بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری...*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

چه تفاوت عمیقیست

بین تنهایی

قبل از نبودنت

و تنهایی

پس از نبودنت.....!*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

وقتی کسی اندازت نیست

دست بـه اندازه ی خودت نزن...!!!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*ای خُـــدایـــی کـِـــه هَمــــه چیــــز را زوج آفـــریـــدیـــ

.

.

.

مــــــــا رو یــــادتــــ رَفــتـــ؟*

*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*به سلامتی جای ریمل روی شونه *

* که با جای رژلب روی یقه .... *

*تفاوتش اندازه یه دنیا غمه ... *

*

*

*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


*ماندن به پای کسی که دوستش داری *

*قشنگ ترین اسارت زندگی است !*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما*

* بی شرف ها یاد گرفته اند شــنا کنند ...!!!!!!

* *

*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


*یک عالم "دوستت دارم" یک عالم "عاشقتم" یک عالم "با من بمان" *

*روی دلم سنگینی می کند... *

*تو نیستی کجا خرجش کنم...؟! *

* *

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


*می دانی

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی

بگذار منتـظـر بمانند !!!*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*امیدوارم امشب خدا خوابیده باشه *

*چون بد دلم شکسته واگه خدا بشنوه صدامو*

* ببینه گریه هامو *

*یه روزی یه جایی یه جوری دل اونطرف رو میشکنه *

*اما نمیخوام دلش بشکنه چون خیلی دوسش دارم*

*خدایا بخواب!*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*مگه اشک چقدر وزن داره...؟ *

*که با جاری شدنش ، اینقدر سبک می شیم...*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*شازده کوچولو می گفت :

*گل من گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود اما ماندنی بود....

این بودنش بود که او را تبدیل به( گل من) کرده بود.....

*

*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*تنها دلیل افتادن من از چشمانت *

*جاذبه رقیب بود نه زمین.........*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

*موهایم را

آنقدر کوتاه میکنم

تا خاطره انگشتانت را

از یاد ببرند...

دیری نمی پاید،

خاطراتت

دوباره می رویند...*

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

* *

*به حرمـــــت نان و نمکی که با هم خوردیم

نــــــــان را تو ببر

که راهـــــــــت بلند است و طاقتــــــــــت کوتاه

نمــــــــــک را بگذار برای من

می خواهم این زخم همیشــــــــــه تازه بمانـــــــد...!!!!!

* *

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤


*من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...*

* یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم *

* ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...*

*و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!*

نظرات 1 + ارسال نظر

خیلی لذت بردم

ممنون سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد