همیشه حرفی رابزن که ...

هـمـیـشـه حـرفـی بـزن، کـه بـتـوانی آنـرا بـنـویـسی

چـیـزی را بـنـویـس، کـه بـتـوانـی آنـرا امـضـاء کـنـی

وچـیـزی را امـضـاء کـن کـه بـتـوانی پـایـش بـایـسـتی

" نـاپـلـئـون بـنـاپـارتـــــــ "...
نظرات 8 + ارسال نظر

سلام از اینکه به وبلاگم سر زدید ممنونم و بایت تبریک هم تشکر

کوه پرسید ز رود:
زیر این سقف کبود
راز ماندن درچیست ؟ گفت: در رفتن من
کوه پرسید :و من؟ گفت: در ماندن تو
بلبلی گفت:ومن؟
خنده ای کرد و گفت: درغزلخوانی تو
آه از آن آبادی
که درآن کوه رَوَد ،
رود ،مرداب شود،
ودرآن بلبل سرگشته سرش رابه گریبان ببرد،
ونخواند دیگر،
من وتو بلبل وکوه و رودیم
راز ماندن جز،
در خواندن من ،ماندن تو، رفتن یاران سفرکرده مان نیست
بدان!
(ابوالفضل سپهر)

ممنون که سر زدی

افسانه 1391/05/16 ساعت 22:49

سلام
جمله ی بسیار زیبایی بود
ناپلئون یک نابغه بود که همزمان با دو دستش می تونست دو نامه با موضوع متفاوت بنویسه

درود برشماکه سری به مازدی وهم اطلاعات عمومی مارازیادکردی

سلام.اونجا هم نظرتون رو خوندم.وعا از اظهار لطف شما روحیه میگیرم

سلام آنچه گفتم جز حقیقت چیز دیگری نبود

واقعا جقدر حرف سنجیده و قشنگی زده ناپلئون

سلام ممنون سر زدی پرنده مهربان

ermiya 1391/05/17 ساعت 16:26 http://ermiya14.blogsky.com

زندگی چون دود سیگاریست که بی مقصد رهی دارد
خوش بحال چوب کبریت که بی مقصد رهی دارد

ماهان 1391/05/20 ساعت 05:36 http://hobabezakhm

تو آرام باش. . . من می سوزم
تو آرام باش. . . من می میرم
کنار همه اشک هایت من می بـــارم...
تو آرام باش

وبس

وقتی دوستانت در کنارت باشند روزگار به کامت خواهد بود وآرام خواهی بود

جمله ی بسیار زیبایی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد