ستارهاییم کو؟(اولین خزعبلات مغزم)

بیرون نشسته  ومات ومبهوت به آسمان خیره شده بودم .در زمان کودکی ام چند ستاره درآسمان داشتم به دنبال آنها گشتم مدتی زیادی است که انها را ندیدم.   

 

نگاه کردم .ولی گرد وخاک اجنبی که مدتی است در شهرم حکمرانی می کند اجازه نداد که ستارهایم را ببینم . 

پس ناامید نشدم وبا دقت بیش تری به دنبال انها گشتم ولی هر چه می گشتم چیزی نمی یافتم کسی توان مقابل با گرد وخاک را نداشت و انهایی که توان داشتند نمی خواستند . 

 همانند بزرگان ژست گرفتم وبه تفکر پرداختم .آری این بار نتیجه داد .ناگهان جرقه ای دکل گاز مغزم را آتش زد وهمانند دکل های نفتی شهرم روشن شد . 

اگر نمی توان ستارگان را در بیرون دید باید در درونم به دنبال آنها بگردم .آری در درونم  

مثلا مغزم خواست بگه : 

اگر نمی توان از راههای معمول بر مشکلات غلبه کرد وراه بسته شد باید از راههای مشابه رفت وراهی پیدا کرد .نباید با مشکلات زیاد درگیر شد بعضی وقتها باید آنها را باید دور زد 

تکمیل عرایض با دو سخن: 

توماس ادیسون

من نمی‌گویم که ١٠٠٠ شکست خورده‌ام. من می‌گویم فهمیده‌ام ١٠٠٠ راه وجود دارد که می‌تواند باعث شکست شود.

نظرات 6 + ارسال نظر
ali 1391/05/21 ساعت 17:50 http://tafrihatejame.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
من هر روز وبم را آپ میکنم خوشحال میشم به من سر بزنید

نونوچه 1391/05/21 ساعت 18:31 http://nonoche.blogsky.com

یعنی الان داری تشویق می کنی واس شکست خوردن؟!

از کجا ی متن فهمیدی ؟

سلام داداش خوبم .ممنون که بیادمی .

جالب بود و متفاوت .

سلام گلم ممنون که سر زدی

saba 1391/05/22 ساعت 10:31 http://www.Gisoooo.mihanblog.com

اشکال نداره انسان باید در پی کشف چیزای جدید و جاهای جدید باشه

راست گفتی

افسانه 1391/05/22 ساعت 19:19 http://gtale.blogsky.com/

سلام

شکست پلی به سوی پیروزیه
در هر بار شکست گامی به سوی پیروزی برمی داریم
از حکم ها چه خبر؟

رحیم 1391/05/22 ساعت 23:07


شکرا استاد الفاهم الادیب والله من اطب مدونتک اقرا عتب جدا جمیل
عسی الله یوفقک و یرضیک بما تحب و ایفکنه من های الترابه الاجنبیه
جدا جمیل

اهلا بیک یا اخی العزیز آنه اکثر افرح من اقراء نظرک اشریف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد