پیغامی قبل از ورود به ویندوز

با استفاده ازاین ترفند می توانید کاری کنید که پیش از بالا آمدن کامل ویندوز و قبل از نمایش Welcome متنی را قرار دهید که این قابلیت را دارد که فارسی باشد و در یک پنجره کوچک نمایش داده شود. به عنوان مثال خوش آمدگویی به کاربر باشد یا در صورتی که در یک کافی نت مشغول کار باشید قوانین آن مکان را نمایش دهد

بدین منظور در Run تایپ کنید regedit تا رجیستری باز شود.
سپس یه کلید مقابل بروید: [HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Windows / CurrentVersion / Winlogon]
و دو مقدار رشته ای به نامهای LegalNoticeCaption وLegalNoticeText بسازید.
در LegalNoticeCaption نام کادر پیغام و به LegalNoticeText متنی که دوست دارید نمایش داده شود را بنویسید

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر 1391/06/01 ساعت 08:10 http://arabfa.blogfa.com

عید بر شما و خانواده محترم مبارک

سلام میگم شما که اینقدر ترفندهای کامپیوتر رو بلدید ..........
میتونید راهنمایی من هم کنید ...درواقع من میتونم برای blogfaوغیره نظر بدم اما نمی تونم برای mihanblogنظر بدم یعنی چه جوری بگم ؟؟؟؟ خود رمز میاد ،اما کادر رمز نمیاد که بتونم رمز رو در اون بنویسم .ممنون میشم اگه بلدید کمکم کنید ؟؟؟

سلام درست منظورتون را متوجه نشدم ولی اگر منظورشما رمزگذاری مطالب است تا حالا من در mihanblogکار نکردم و دقیق نمی دونم
سوال می کنم وجواب را میارم

سلام منظورم رمز گذاری مطالب نیست ............
من الان میتونم برای شما نظر بدم ..... اما نمیتونم برای میهن بلاگ ها نظر بذارم ...یعنی کادر رمز که اینجا نوشته نمیاد ولی اعداش میاد
ممنون میشم

ابتدا تنظیمات عمومی وبلاگ راچک کنید که آیا قسمت نظرات فعال است یاخیر؟
اگر درست بود و کادر نظرات درست نمیاد باید قالبش را عوض کنید

سلام مطالبی خوبی در وبلاگت داری استفاده کردم .

سلام ممنون نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد