من هنوز زنده ام!

آدم مونده چی بنویسه با توجه به برنامه ی جدید آموزشگاهها مجبوریم تا ساعت ۲و ده دقیقه بمونیم   

موندم در این که میگن طرحها در ایران دیر اجرا می شود لاکن اگر خوب دقت کنیم تمام طرحها شب تصویب می شود وصبح اجرا می گردد. 

برنامه کلاسی بچه های راهنمایی را چیدند تا ساعت ۲ و ده دقیقه !بدبختها نمی توانند دوام بیارن وقتی خوب دقت می کنم می بینم از ساعت ۱۲ وده دقیقه تا ۱۲و۴۰دقیقه زنگ تقریح گذاشتند می پرسم چرا ؟ اینطوریه ! می فرمایند ۲۰دقیقه برای نماز ظهر گذاشتیم !!!!!!!!!!! 

اینهمه خستگی وگشنگی ونماز؟!!!!!! 

واقعا دیگه نیازی به بودجه اسرائیل برای از بین بردن اسلام نیست !با بودجه اسلامی اسلام را داریم در ذهن بچه ها منفور می کنیم......

از خستگی دیگه حال نوشتن ندارم حتی جک ولطیفه یادم رفته ! 

امدم وبلاگم را آپ کنم که عزیزان بفهمند هنوز زنده ام وزیر بار این گرانی وکار کم نیاوردم وهنوز که هنوزه دارم با این تحریم مقدس می جنگم ومقاومتی مقدس دارم. .: 

زنم آمده داره غر می زنه برم ببینم چی می خواهد؟! 

فکر می کنه هرچی بلا نازل شده حتما ریشه در اینترنت داره!!!!! 

خلاصه من زنده ام نگران من وخانواده ام نباشید.ما تا آخرین نفس می جنگیم واگر مردیم بدانید که دیگر جان در بدن نمانده است !

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام ابو عدنان وبلاگ خوبی داری ، ما هم تازه وب زدیم خوش حال میشیم یه سری بزنی و مارو به اسم هیئت محبین العباس(ع) ملاثانی لینک کنی .یا علی

سلام مخلص بچه ها ی هیئتی هستیم حتما

یاسین 1391/07/14 ساعت 22:11 http://b

سلام آپم منتظرت هستم

راحی 1391/07/14 ساعت 23:41

سلام داداش گلم .خوبی ؟

ممنون مهربونیتم .

درست حدس زدم ما همکاریم انگار نه ؟؟؟!!!

سلام خدا معلما را زیاد کنه. بله

فواد 1391/07/15 ساعت 01:23

سلام ابو عدنان خوبی
نایب الزیاره ودعا گوی شما بودم محضر اقا امام رضا (ع)
برادر اپ شدم منتظر شما و دوستان هستم

زیارت قبول برادر

سلام تازه فهمیدم شغل شریفتون معلمیه.خدابهتون صبر بده با این همه مشکلات.مادانشجوها هم از این زنگ تفریح های اجباری زیاد داریم ولی چه میشه کرد؟!

koosha 1391/07/15 ساعت 13:42 http://shazde.blogfa.com

salam bebakhshid na daram minevisam pc kharab shode bud alanam font farsi nadaram hanuz hatman ap mikonam khabar midam
merc k sar mizani

mamnoon

سلام .. چقدر جالب نوشتید ... مخصوصا همه ی بلاها از اینترنته ....(:

سلام ممنون که سر زدید

حامد 1391/07/16 ساعت 14:51 http://hamedblog.ir/

ishalla khoda behet sabr bede ba in moshkelatet...

mamnoon ke behem sar mizani.

ممنون از شما که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد