تولدت مبارک فرزندم

امروز روز تولد فرزند ارشدم است فرزندی که شش ساله آن را داریم واز عمرمان برای بزرگ کردنش مایه می گذاریم . نمی دانیم عمرمان را تلف کریم یا نه ؟

درست که نگاه می کنم به نظرم بچه ام زیاد بزرگ نشده ولی عکسهابرخلاف نظرم چیزهایی  

می گویند که مرا انگشت به دهان می گذارند. 

گاهی فکر می کنم دنیا ارزش بزرگ کردن را ندارد  ولی گاهی بازهم برعکس فکر می کنم .  

امشب یک جشن کوچکی در منزل حقیر از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه برپاشده (البته بدون آلات لهو ولعب ومشروبات الکلی نعوذباالله و...) 

 

بزرگ ترین خلاف این جشن نوشیدن نوشابه بود که بخاطرقند آن و...از لحاظ بهداشت مورد تایید نمی باشد.

ما که به دلمان مانده که یک جشن تولد برایمان بگیرند !  

می گویند هرچیزی که خدا در این دنیا به ما نداده است آن دنیا به ما می دهد!  

یعنی خدا الان باید برای من ۳۳تا جشن تولدبگیره!  

نه اینکه ما تحفه ایم! 

(این جمله اخیر را مادربچه ها فرمودند نامرد بدتر از هر ویروس اینترنتی عمل می کند تمام مطالب را بدون نگاه کردن می خواندمانده ام اسمش را چی بگذارم) 

خلاصه کلام اینکه در این ۶سال چه زجرها که نکشیده ایم وچه خون دلها که نخورده ایم ونهضت ادامه دارد.  

از تمام خنده های بچه ام عکس گرفتم وفیلم ضبط کردم همشون یک دی وی دی نمی شوند! 

چه قدر کم خندیده این بچه . 

ولی با همین مقدار، زندگی ما را شادکرده .   

امایکی از زجرها  در این روزگار مدرن :

چشمان مبارکتان روز بد نبیند هر وقت کامپیوتر را روشن می کنم دوتا وروجک به طرف آن حمله ور می شوند. بطوری که هکرها هم به اندازه این دوتا به من ضرر نزدند.  

نمونه ای از حمله ی  سایبری فرزندکوچکم (البته  به صورت حمله ی سخت افزاری  )  

 

 

 

 

با همه ی مشکلات به راهمان ادامه می دهیم 

تولدت مبارک فرزندم     

حقیقت اینکه ما بلد نیستیم از این تصاویر اختراع کنیم با تشکر از دوست عزیزم که این تصویر را برای ماساختن وفرستادند  

نظرات 15 + ارسال نظر
افسانه 1391/08/12 ساعت 08:59 http://gtale.blogsky.com

سلام

الهییییییییییچه شازده ایه هزار ماشالله

مبارک باشه انشالله



سلام ممنون

ما زین جهان از پی دیدار میرویم ، از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ، درب بهشت گر نگشایند به روی ما ، گوییم یا علی و ز دیوار میرویم.عیدتون مبارک[گل]

نماد 1391/08/12 ساعت 16:07 http://dalvandclub.ir

تولدش مبارک ، تا چند سال پیش که از این خبرا نبود بابا پس 33نه ولی شاید پنج شش تا رو برات حساب کردن www.Dalvandclub.ir

کیوان 1391/08/12 ساعت 16:34 http://marea.blogsky.com

سلام
خداوند سایه شما و همسرتان را بر سر فرزندانتان مستدام بدارد.

سلام ممنون از دعای خوبتان

در غدیر خم، ولایت شد قبول
برد بالا دست مولا را رسول
رفت بالا دست خورشید غدیر
شد امام و مقتدای ما، امیر

****عید غدیر مبارک****

سلام تولد پسر گلتون مبارک.از اینکه به من سرزدید ممنون .اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید. با آرزوی شادی های فراوان برای شما و خانواده ی محترم

سلام ممنون از حضور سبزتان

هاشم 1391/08/14 ساعت 01:05

سلام ابوعدنان
عید قربان، عید غدیر و تولد عدنان رو جمیعا بهت تبریک میگم. اس ام اس ها که نمیرسه مجبوریم اینطوری تبریک بگیم
امروز هم تولد منه. باید به این نوزاد هم راه رفتن یاد بدی.
http://khate1.blogfa.com/
یا علی

سلام برادر
تولدمجازی یاحقیقی

سلام
ممنون که مرتب سر میزنید
مبارکه
عید شما هم مبارک

سلام وظیفه است

سلام .من جهرمی هستم ،شهر نخل و نارنج .استان فارس

من 1391/08/14 ساعت 16:29

تولدمسعود کی هستش

ها؟

اول از همه تولدش رو تبریک می گم
دوم از خداوند می خواهم که برات سالم نگهش داره و بتونه از پله زندگی رو به راحتی طی کنه تولدش مبارک

ممنون از دعای خوبتان

سلام دوست خوبم
تبریک میگم.
منم آپم و دعوتید.چشم به راهتون هستم.

سلام ، تولد فرزندتون رو بهتون تبریک میگم ، انشاءالله همیشه سالم و شاد و موفق باشه ........
به مادر بچه ها توصیه میکنم به کار پیروزمندانتون ادامه بدید و وبلاگ رو تصاحب کنید.......... (:

سلام ممنون از از همدردیتون

هانیه 1391/08/25 ساعت 00:55 http://roozi.blogsky.com/

طعم شیرین بزرگ شدن فرزندتان گوارای وجود

مهدیه 1391/09/12 ساعت 19:30 http://galleryms.blogsky.com

آخییییییی چه گوگولیه ماشاالله لپ تاب خوارم هستا!ماشاالله

این گوگولی آخرش منم می خوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد