ما انسانها اساساً لجبازیم .

ما انسانها اساساً لجبازیم . 

تا دنیا بوده ومورخان نوشته اند انسان موجودی ناشناخته است که فقط سازنده آن یعنی پروردگار عالمیان آن را می شناسد بلاتشبیه به هواپیماهای آمریکایی بدون سرنشین که جدیداً بچه های ما یکی از آنها را دستگیر کرده ودر حال بازرسی وبازجویی ازخلبان آن هستند !!! 

(منظور از بچه ها ،فسقلی های اینجانب نیستند بلکه بچه های اطلاعاتی را عرض می کنم که سعی می کنیم در نوشته های خودمان صمیمی تر با آنها برخورد کنیم تا موجب بسته شدن مغازه ی مجازی ما نشوند)   

طبق معمول یک نمونه عرض فرموده تا موجب تنویر افکار عمومی گردد.وحق مطلب ادا شود. 

نمونه کوچک : 

بارها خودتان دیده اید وقتی به بچه ها بگوییم با فلانی دعوانکن آنها دقیقا حرف مار گوش کرده والبته برخلاف شنیده ها عمل می کنند وما سر از بیمارستان در می آوریم . 

نمونه بزرگ: 

در زمان قدیم به زنها می گفتند :حجاب معنی ندارد وبی حجاب باشندنامبردگان که جزو انسانها حساب می شوند لجاجت فرموده عبا وچادر سر می کنند . 

و وقتی زمانه عوض شد وحجاب مورد سفارش قرار گرفت متاسفانه شاهد لجاجت نامبردگان و ترویج بی حجابی هستیم.  

البت در ترویج بی حجابی موارد متعدد دخیلند از آن جمله : 

1- مسله اقتصادو تورم باعث شده لباس زنها کوتاهتر تولید شود تا جامعه نسوان بتوانند برای هر مراسمی لباس عوض کنند وپول کمتری پرداخت نمایند که با احتساب سرانگشتی این مورد اشتباه به نظر می رسد. 

 

(قیمت های مربوط به قبل ازتحریم می باشد)

2- بالا رفتن قیمت طلاجات در چند دهه ی اخیر باعث شد که زنان برای نشان دادن طلاجات خودلباسهای کوتاهتری بپوشند که خوشبختانه با ورود آقایان دزد این عامل کاهش چشم گیری داشت (یکی از علل عدم دستگیری سارقان مبارزه با این حرکت خانومها ومبارزه بابی حجابی می باشد) 

3-زن ذلیلی مردان نیز در این امر موثر بوده است .که از شرح این بند معذوریم. 

4-بی حجابی در این زمان به اعتقاد برخی از اندیشمندان جدول نشین کنار خیابان نشانه اعتراض به جامعه مردسالارو وضعیت موجودجامعه می باشد .

به نظر اخویتان اگر با زنها درست برخورد می شد آنها لجاجت به خرج نمی دادند واکنون جامعه ما عاری از بی حجابی بود. 

5- به عقیده برخی از روان شناسان بی حجابی نوعی تکدی گری است که البت ما با آن .....  

  

6- باتوجه به عدم کارایی علم ودانش درجامعه کنونی بی حجابی نشانه ای بارز از فرهنگ بالای خانواده می باشد. وبه نوعی جایگزین علم ودانش است.  

 

7- بی حجابی ارتباط با سرمایی یا گرمایی بودن بودن انسان دارد.  

 علل دیگری هم وجود دارد که با توجه به طولانی شدن مطلب از مطرح کردن آنها معذوریم.

نظرات 20 + ارسال نظر

بله...خیلی دلایلتوت جالب بود...

فکر کردید ما علکی تشریف داریم

مهدیه 1391/10/01 ساعت 12:43 http://galleryms.blogsky.com

کلاً معتقدم هر چی در حد متعادلش مناسبه چه بد حجابی چه با حجابی ولی این تکدی گری خیلی باحال بود

نتیجه اخلاقی: شما با بی حجابی مخالفید

سلام واقعا این مطلب واقعیت داره در صورت تمایل منو به اسم کلبه تنهایی دانشجویان لینک کن و بگو تا لینکتون کنم ۱۰ اپ کردم بهم سربزن ونظرتو درباره شون بهم بگو خوشحال میشم

سلام حتما

آرشید 1391/10/01 ساعت 15:42 http://arshid.blogsky.com/

حجاب زن و مرد نمی شناسد .
همانطور که باید به فکر برهنگی بود ... باید برهنه فکر نکرد .

سلام و بسیار سپاس از این پست کاربردی و خوب .

سپاس از نظر واقع بینانه شما

نیلوفر 1391/10/01 ساعت 19:05

سلام دوست عزیز
وب جالبی دارید و مطالب قشنگی و عنوان می کنید.
من فکر میکنم چیزی به نام بد حجابی وجود نداره ،دراین راستا فقط واژه ی بی حجابی باید مورد نقد قرار بگیره که اونم به عنوان یه روانشناس میتونم بگم اساسا نوع نگرش ما به موضوع در این جامعه باعث این تفکر میشه وگرنه بطورکلی در همه ی جوامع حجاب یا نداشتن حجاب امری کاملا شخصی و خصوصی هست.
ممنون که به وب ما سر زدید.

ممنون همکار گرامی از نظر روانشناسانه شما

ببخشید وبلاگم و فراموش کردم درج کنم

مهدیه 1391/10/02 ساعت 19:25 http://galleryms.blogsky.com

نخیر آقا کی گفته متعادل متعادل

سلام
این پستتون خیلی جالبه

راستی امروز تولد منه / خیلی بی سرو صدا ...

البته شمام دعوتید تشریف بیارید خوشحال میشم

سلام تولدتون مبارک

سلام ابوعدنان اساسا خودت ازهمه لجبازتری واین اثبات شده است آقای فلاحی هم شاهده....اما حجابت حرف نداره کلا خودت باحجابی مشکلی هم نداری....... بچه هامون میگن هااااااااااااااااا

اساسا لجبازی در بعضی مواقع خوبه همانطور که حجاب بعضی وقتها خویه

سلام

ممنون و سپاس از نظر ارزشمند شما دوست عزیز .


موفق باشید.

امین 1391/10/03 ساعت 21:50 http://over.blogsky.com

آفرین بر تو با این سلیقه شعر آریاییت

شما اولین کسی بودید که من باهاش تبادل لینک کردم من تصمیم دارم کسایی که لوگو ی من رو تو وبلاگشون قرار نداده اند را از لیست وبلاگم حذف کنم گفتم مثلا لوگوم رو بذارین تا حذف نشین اخه دلم نمی یاد

پست فوق العاده مزخرفیه...

هر کسی یه نظری داره خلاصه
نسیم جان هرچند مزه خر فیه(دارد) لاکن خیلی ها پسندیدند

عاشت ادک ابوعدنان
خشحلتنا

نورتنا

افسانه 1391/10/07 ساعت 16:10 http://gtale.blogsky.com

سلام

گــوشهـایم را مے گیــــــــرم…

و چـــشم هایم را مے بندم…

و زبـــانم را گــاز مے گیرم..

ولے…

حــریف افکـــارم نمے شوم…

چقـــدردردناکـــ استــ…

فهمــــــــیدن …!

تشریف نمیارید ازم غلط املایی بگیرید

سلام حتما خواهم آمدومطمئنم غلط املایی نخواهی داشت

سه رباعی از استاد شاپور پساوند:


ای عشق به عرش با ملک بودی دوش

همراه دو محرم و صلیبی بر دوش

تا خواست که سینه ای براید به خروش

در حنجره خنجری فرو شد که خموش



ای عشق رسیده ام به جایی که مگوی

از دوست شنیده ام ندایی که مگوی

حلاج سرانه دوش بر تارک دار

این مرتبه دیده ام خدایی که مگوی...



ای عشق ،شراره ای به جانم زده ای

ای زخم تو هم به استخوانم زده ای


من نیستم این میان سخن می گویم

حرفی است اگر تو بر زبانم زده ای ....




تبارک الله

ابو عدنان عکس اون زن ذلیله حالمون رو بهم زد.

زندگی همینه برادر

سلام دوست خوبم
من نیلوفرم با وبلاگ قبلی یعنی donyayeasheghi.blogsky.com
من و میشناسی ولی حالا آدرس وبم به این آدرس جدید تغییر کرده
خوشحال میشم با این آدرس لینکم کنیdonyayeeshghema.blogsky.com
من لینکتون کردم

احسنت..آفرین.....خیلی قشنگه

هاشمی 1396/03/06 ساعت 00:51

واقعا چیزایی که نوشتید در مورد خیلی ها صادق نیست جونی که حجابش به تعبیر ما مشکل داره رو نمیشه گفت این حتما واسه جذب نگاه بقیه اینطوره نه اصلا در مورد قیمت لباسا هم منطق ضعیفیه... اینا کسی که حجابش کامل نیست رو قانع نمیکنه فقط اونا رو از افراد محجبه و مذهبی جدا میکنه.. اخه چرا اینطور حرف میزنین.. اون جوون فقط یکم شیطنت داره میخواد اراسته و شیک باشه و اینو ممکنه فقط واسه دل خودش بخواد نه هیچ کس دیگه ای.. من میدونم که با حجاب کامل هم میشه خیلی اراسته بود و اراسته بودن و شیک بودن ربطی به با حجاب بودن و نبودن نداره اما جوونای ما بیشتر از اینکه خانم های محجبه ی اراسته رو دیده باشن به نظرم خانم های بد حجاب اراسته رو دیدن و خب اون واسشون الگو شده...
من خودم محجبه م ولی از صحبت با همین افرادی که اینطور قضاوتشون کردین فهمیدم که نمیشه ساده دیگران رو قضاوت کرد.. به قول رهبر عزیزم اونا نقص دارن ما هم نقص داریم نقص اونا ظاهره نقص من و شما باطنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد