اشتیاق وتبعیض

در منزل ودر کنار کانون گرم بخاری گازی لم داده بودم واز بوی گازی که بوی نفت می دادلذت  

می بردم گویابه جای گاز ،نفت در لوله ها  جریان دارد . نفتی که از استانم بیرون می آید وخرج جاهای دیگر وکشورهای دیگر می شود اما....

در این افکاربودم که موبایلم زنگ خورد ورشته افکارم را پنبه کرد. 

گوشی را برداشتم بنده خدایی که جویای کار بود زنگ زد .با اشتیاق وبا حیای خاصی از استخدام سرایدار در آموزش وپرورش سوال می کرد والتماس دعا داشت . 

مدارکی از من می خواست که نشدنی بود واگر شدنی بودند باز هم بدردش نمی خوردند .  

من کاره ای نیستم . ولی بجای بعضی مسولین خجالت کشیدم.

نمی دانم برخی از این مسولان چه مرگشان شده ؟ 

قرار است چند نفری را به عنوان مستخدم وسرایدار استخدام کنند کلی ملت ریخته در اداره آموزش وپرورش .آخرین آماری که دارم بیش از صد نفری می شوند در حالی که 12 نفرمی خواهند . 

تا اینجای قضیه مشکلی نیست .مشکل اینجاست که  این 12 نفر انتخاب شده اند وبرای بعضی از کارهای اداری وبرای سرپوش گذاشتن روی برخی زد وبندها خیل عظیمی از جوانان وبه تبع آن خانواده های آنها را اساسا سر کار گذاشتند . 

بیچاره ها با اشتیاق به دنبال جور کردن مدرک وکارنامه وکپی وامثال آن  بودند در حالی که آن روی سکه چیز دیگریست ! 

بعضی وقتها آدم از آدم بودنش بدش می آید. 

بعضی از آنها متوجه قضیه هستند ومی دانند که 12نفر انتخاب شده اند لاکن باز هم تیری در تاریکی رها می کنند .  

ما مسلمانیم  وبه جهان آخرت اعتقاد داریم وقتی به یاد آن روز می افتم وروزی که دروغ هایمان نمایان می شوند تنم می لرزد . حاضرم در آتش بسوزم تا جلوی همه رسوا شوم. 

خدایا ما وآنها را ببخش. 

حوصله طنز نوشتن هم ندارم !همین که این وضعیت در مملکت اسلامی رخ  می هدخودش کلی طنزه!!!!!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
بی نقاب 1391/10/08 ساعت 22:09

از این بلاها سرما هم اومده. با کلی ذوق و شوق رفتیم فلان وزارتخونه دولتی آزمون دادیم...بعد فهمیدیم همه ش الکی بوده خودشون قبلا انتخاب کرده بودن!

متاسفانه

احسنت ابو عدنان واقعا حرف دل مارو زدی، ولی کو گوش شنوا(!)

فاطمه 1391/10/09 ساعت 14:41 http://deleman91.blogsky.com

گاهی فکر میکنم اونهایی که مردم رو بازیچه دست خودشون قرار دادن

واقعا یادشون رفته که دنیا محل گذره و ما تا ابد اینجا موندی نیستیم و

کوچکترین کاری که ما اینجا انجام میدیم فردا روزی بایدجوابگو باشیم

واقعا

سلام ، انشاءالله که گیر همه ی جونها شغل بیاد ......
البته جوونها هم باید یه کمی پشتکار و تلاش هم داشته باشند.... به نظرم ما ایرانی ها یه کمی تنبلیم ؟؟؟؟؟....دوستم میگفت از چند ماه پیش شهرشون شده شهر ممنوع افغانی ها ؟یعنی دیگه هیچ افغانی نمیتونه در شهر بمونه چون شهرشون دارای کارخانه هاو شغلهای زیادی هست و مدیر عاملهاهم از کارگرهای افغانی استفاده میکردند ....حالا که افغانی ها رفتندجوونهای ایرانی به نظرت میان بامدرک لیسانس میرند کارگری ؟ به نظرم ماها یکمی تنبلیم .......باید سطح فکرمون رو یه کمی عوض کنیم ؟؟؟؟؟کار کردن عار نیست ........

سلام نوشته هات خیلی قشنگن واقعا دوسشون دارم کاش یه سرم به راهرو دادگاه میزدی

سلام اونجا هم رفتم ولی دوست ندارم اونجا پرونده داشته باشم

سلام
ممنون از اینکه به خایدالو آمدید و برای اینجانب کامنت گذاشتید .
موفق باشید

بله متاسقانه این کار نشایست در خیلی از جاها انجام میشه .
درود

ابوعدنان دستم به شلوارت یک بار دیگه اون کد راست کلیک رو بده که انقدر کپی کردن دارم کلافه می شم نمی دونم کد رو کجا سیو کردم
خیلی کده فاز بود
یادم نمی یاد خواهش می کنم

به روی چشم

خیلی خیلی ممنونم ازت

هااااااااای

اربعین حسینی تسلیت بااااد.

وبلاگ قشنگت مبااااااااااارکباد.

عمررررررررررررر شما مستباد.

خدا دو خروستو نگه داره.

از وبلاگت خوشم اومد دووووووست داری از وبلاگم خوشت بیاد؟

پاشو پاشو بیا ی نظر هم بده ثواب داره.

ببین من بجا فاتحه برا شادی روحت نظر دادم

تووووووووووو هم نظر بده.

هااااااااااااااای
چه خبره عمو ؟بازارکه نیست وبلاگه!
هرکه وبلاگمون را دوست داشته باشه ماهم دوسش داریم

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود !!!

خاطراتت خیس باران

هاشم 1391/10/15 ساعت 09:25

بعضی وقتها آدم از آدم بودنش بدش می آید. (واقعا)

حوصله طنز نوشتن هم ندارم !همین که این وضعیت در مملکت اسلامی رخ می هدخودش کلی طنزه!!!!!!! (احسنت)

احسنت برشما که سرزدی

سلام دوست عزیز ممنون که لینکم کردی
چند وقتی رو با شما دوستای خوبم بودم که جزو بهترین لحظه های زندگیم بود[قلب]
شاید دیگه کس دیگه ای جای من و بگیره
بفرمائید به وبم و نظر بزارید من آپم .
منتظرم

آخ گفتی

امروز روز دیگریست…
یه روز از همان روزهای بی تو…
در به در این کوچه و آن کوچه…
می دانم که انتهای یکی از همین کوچه ها منتظری!

بیخیال باش امتحان دارم حوصله قایم باشک ندارم

سلام وبلاگه خوبی دارید
----------------------------------------------------
http://bachehayedirooz.blogsky.com/
http://smsbazan.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد