تبلیغ یا توهین

واضح ومبرهن است که هرکس حرفی بزند مسولیت آن برگردن مبارکش است .مجدداٌ واضح است که قبلا مسولیت برعهد سبیل بوده ولاکن بامرور زمان ومتاسفانه تراشیدن سبیل مردان توسط جامعه نسوان مسولیت کلام مرد برعهده گردن مبارک افتاد. 

علت دوم اینکه هرکس حرف نامربوط تکلم نماید گردن مبارکش را همانند مرغ از ته می تراشند به طوری که فاصله ای بین کله وتن مبارکش خواهد افتاد. پس نتیجه گرفته می شود که گردن جای سبیل را باتوجه به دلایل فوق گرفته است.

فلذا ما می خواهیم بگوییم حرفی که می خواهیم بزنیم آنقدر مهم است که علاوه بر اینکه سبیل ما را دود خواهند داد چه بسا دودمان ما وگردن مارا نیز دود خواهند کرد نه جدا خواهند کرد. 

ما کلا به خدا و124هزارپیامبر وامامان ومعصومان معتقدیم واگرکسی باورندارد اورا  آن دنیا خواهیم فرستاد تا آنجا در باره ما سوال خواهد کردوراستگو از دروغگو مشخص خواهد شدلاکن برگشتن او با خداوند یکتاست .حال اگرکسی شک داردبسم الله که ایشان را بفرستیم تا سوالی بکند ! 

بعداز شهادت ، اصل موضوع را عرض کنم که ما به کرامت ومعجزات ائمه نیزمعتقدیم .لاکن ابراز اینها را به انحاء مختلف درست نمی دانیم نمونه عرض می کنم که در قسمت نظرات برایم گذاشتند: 

من دختری هستم که مریض بودم ودرخواب دیدم که حضرت آمدن وشفایم دادند این را برای ۷نفربفرست یک نفرفرستادپولدارشد یکی دیگه نفرستادبدبخت شد اشتباه نکن حتما بفرس!!!!!!!!!  

خلاصه ما هنگ کردیم . 

در قرن تکنولوژی واین حرفها !!!!!!! 

ما که کرامات را باور داریم اما چند سوال . 

کسی که کرامتی می بینید باید به بقیه بگوید ؟اکثرعلما که چنین کراماتی می دیدند فقط بعداز فوتشان نزدیکان آنها تعریف می کردند. 

دوما چه لزومی دارد که برای ۷نفربفرستیم ؟ 

واقعا اگر نفرستیم مورد نفرین اولیاخداقرار می گیریم مگرآنها اینقدر ضعیف هستند که نیازیه ارسال این پیام تبلیغی دارند .همانطور که قدرت دارند مریضی را شفادهند این قدرت را دارند که پیام هم بدهند یا مریضان بیشتری را شفادهند. 

به نظر این حقیر این توهین به اولیا الله است ولاغیر! 

در آخرعرض کنم که نباید با احساسات مردم بازی کرد آری با تو هستم . 

هرکس از این پیامها دریافت کرده آنهارا پاک کند گناهش گردن من ! 

(حالاکه داریم می ریم جهنم گناه شماهموطن عزیزرا به جان می خریم تا شما واردبهشت شوید) 

نظرات 12 + ارسال نظر
راحی 1391/12/30 ساعت 09:09 http://oryanieeshgh.blogfa.com

شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست

و همه جا پر شد از بوی خدا. همه جا آیت اوست

عید مبارکت .

[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

عیدشماهم مبارک

نینا 1391/12/30 ساعت 18:17

سال حماسه ی سیاسی وحماسه ی اقتصادی را به همه ی ایرانیان تبریک میگویم [گل][گل][گل][گل]گل][گل][گل][گل]گل][گل][گل][گل]گل]گل][گل][گل][گل]گل][گل][گل][گل]گل][گل][گل][گل]

زندگی آفتابی 1391/12/30 ساعت 23:05

خوب
بعداز مدتی سر زدیم،خوب بود
میشود با همین زبان طنز به خدا رسید؟

بله خندان مردم باعث ورودبه بهشت می شود رجوع شودبه داستان پیامبر ومردطنزگو
لازم به ذکراست طنز نه هجو وتوهین و...

حامد 1392/01/01 ساعت 06:53 http://taknazdownload.ir

قبلنا کاغذ مینداختن تو خونه ها حالا پیشرفته شدن از طریق ایمیل وکامنت دارن این کارا رو میکنن خداوکیلی کسی که اینکارو میکنه احمقه خیال میکنه داره ثواب میکنه نه داداش نه خواهر من تو که معصوم نیستی حتی بلفرض خواب دیده باشی از پرخوری وسیری شام شبه نکن بابا نکن آدم شو. فدای ابوعدنان

ممنون از نظر خوبت

حسام 1392/01/03 ساعت 09:50

سلام ابوعدنان از برخی مطالبت در وبمون استفاده کردیم البته بااجازه

سلام باعث افتخارماست که استفاده کردید ای کاش می فرمودید کدوم وب ؟

سلام دوست عزیز سال نوی شما هم مبارک سال خوب وخوشی را برایتان آرزومندم .....

راوندی 1392/01/04 ساعت 12:31 http://rayane.blogsky.com/

سلام لب تابم هم همینطور شده یعنی اگر کارت گرافیکش راعوض کنم خوب میشه ؟

سلام.
حالا بازم زنگ بزن چند جا بپرس. بیشتر مشکلش همینه

ممنون

سلام ، عید شما و خانواده ی محترمتون مبارک .....
انشاءالله همیشه سالم و موفق باشید .....
و تمام سال برای شما عید باشه .....

راحی 1392/01/04 ساعت 20:47 http://oryanieeshgh.blogfa.com

آنقدربغض هایم رافرو دادم و....

خندیدم که خداهم باورش شد چیزی نیست!


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸


مـے خــواهــم کمــے بـــروم

آטּ ســوے دنیــــا!

آنجــا کــہ آسمــاטּ،

پنجــره بیشتــر دارد

و خُــدا هــم،

دیــدے بهتــر


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸


دیگر حوصله ای نمانده است .

راستی ، مگر حوصله هم جزء آن چیزهایی بود که تو آورده بودی

که موقع رفتنت همه اش را بردی ؟!


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸


فراموشت نمی کنم

آنگاه که برای آخرین بار از من پرسیدی:من و زندگیت یکی را انتخاب

کن و من زندگی خود را انتخاب کردم و تو رفتی.

بی آنکه بدانی تو تمام زندگیم بودی...

ما هم پاک میکنیم
البته با مسئولیت خودمون. به گردن باریکتر از موی شما کاری نداریم!

سلام
وبلاگت بی نظیره،مطالبش خیلی جالب ومعرکس
اگه میخوای از وبلاگت در آمدهم داشته باشی با عضویت در سیستم پارس پا ازتک تک بازدیدکنندگان وبلاگت درآمد داشته باش
تمامی بازدید شما به پول تبدیل می شود در پارس پا عضو شوید
در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود

مطمئن باشید "شرکت پارس پا" منتظر شماست
گهگاهی هم به من سر بزن
everything-diversity.blogsky.com

سلام ما همین حقوقمان را مانده ایم چطور خرجش کنیم ممنون سرزدی

راستی اینم یادم رفت که بگم دوست خوب من
واسه تبذل لینک هم اگه موافق باشی باعث افتخار من میشه که وبلاگ بی نظیر شما رو لینک کنم
پس منتظر جوابتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد