۱۴تجربه کسب موفقیت در ادارات دولتی



14تجربه موفقیت برای موفقیت کارمندان

این بار برآن شدیم تا به کارمندان تازه وارد برای موفقیت در کار خود 14 مورد را متذکر شویم .باشد که مفید واقع شود.

1. در ادرات دولتی همیشه ساکت باشید ! این امر باعث می شود شما متین ،باتجربه ،کارشناس جلوه دهید ودر آخرامر محبوب همه واقع گردید.
2. در ادارات دولتی ؛ سعی کنید از همه تعریف کنید تا انتقاد کنید . این امر باعث پیشرفت شما خواهد شد وچه بسا اگردر انتخابات شرکت کردید همه از شما پشتیبانی کنند.

3. در ادارات دولتی هرگز به فکر جایگزین شدن مدیر موفق به جای مدیر فعلی نباشید .این بند باعث می شود که شما حرص نخورید!!!(هر روز بدتر از دیروز) این را همیشه تکرار کنید.


4. در ادارات دولتی ؛ بجای تقویت عملکرد خود روابط وزبان خود را تقویت کنیدتا به مدارج عالی دست یازید.

 البته شرکت در تبلیغات انتخاباتی نامزدها کفایت می کند به شرط پیروز شدن نامزدمورد نظرتان !در غیر اینصورت به فکر سیگارفروشی باشید.

5. در ادارات دولتی بیشتر از بقیه کار نکنید چون آدم ،پاچه خواری محسوب می شوید.همچنین تا می توانید کار مردم را انجام ندهید این امر نشان دهنده اهمیت کار شماست.

6. در ادارات دولتی مشکلات را به مافوق خود نگویید ! چون شما را فردی ضعیف در حل مشکل تلقی می کنند.

ویا نشانه کارشکنی شما بدانند .


7. در ادارات دولتی هیچگاه عملکرد ضعیف مدیری را به مدیر دیگر نگویید چون حتما باهم فامیلند وپست خود را از دست خواهید داد.

8. در ادارات دولتی با چند گزارش جالب وهر چند غیر واقعی مدیران مافوق را غافلگیر کنید این امر در کسب پستهای بالاتر وموفقیت شما موثرند.

9. در ادارات دولتی اضافه کار، به کار اضافه پرداخت نمی شود پس بعداز تایم اداری در محل کار خود نمانید!

10. در ادارات دولتی وخصوصا در جلسات، حرفها و ایده های مافوق خود ودیگر مدیران را تایید کنید هرچند مضحک باشند .در غیر اینصورت طرحها وایدهای شما نابود خواهند شد!

11. در ادارات دولتی بخشنامه ها وکارمردم در اولویت آخر قرار داردند ودر اولویت اول فرمایش مدیر ما فوق شماست.


12. سعی کنید در ادارات دولتی تنها انگیزه برای کارتان (( نان حلال )) باشد ودیگر انگیزها جایگاهی ندارند.

13. در ادارات دولتی به هیچکس کاری نداشته باشید حتی به خودتان !

14- در ادارات دولتی تا می توانید شیک پوش باشید این کار نشانه سواد ومهارت شما در کارتان است .

در گفتاری دیگر برآنیم تا راز ورمز موفقیت ارباب رجوع را بنگاریم کمکهایتان را از ما دریغ نفرمایید می توانید ترفندهای خود را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات 21 + ارسال نظر
افسانه 1392/01/30 ساعت 12:32 http://gtale.blogsky.com

سلام

توصیه ها و رهنمودهای خوبی بودند

ازتون ممنونم

راستی در کامنت تون فرمودید :هرچند دیگر سری به ما نمی زنید ولی ماهمچنان می آییم

ممنون که زحمت می کشید و می آیید خب منم مثل شما میام دیگه

سلام مدتی است حضورتان کم رنگ شده احتمال احضار ولی بشی زیاده

بی نقاب 1392/01/30 ساعت 14:21

حقیقت محض بود!

بله .لابد فکر کردی طنز بود؟!

عااااقا تا حدودی بدردمان خورد

چون تازه کارمند شدم

البته کارمند اداری و پشت میز نشین نه ولی کارمند ...

ممنون از اینکه سر زدید

مبااااااااااااااااااارررررررررررک باشه

سلام ابوعدنان...
چطوری کا؟؟؟ خوبی؟؟؟
شرمنده که چندروزی بهت سرنزدوم...
یه کار گرفتم شهرستان و فقط آخر هفته ها میام خونه....

راستی من چندسالی تو کار اداری و فضای اداری بودم ولی تنها چیزی که دیدم فقط و فقط زیرآب زنی بود و بس...
تا جائیکه عطای اداره و حقوقشو به لقاش بخشیدوم کا....

ولی بازهم جالب بود.
یاعلی

سلام خوش بحالت

سلام...ممنون ک بهم سر زدین

وبتون خوبه.خوشم اومد...
بازم بهم سر بزنید خوشحال میشم

سلام حتما

من هم با شما متاسفانه موافقم . اینها واقعیت دارند

من هم خوشحالم که متاسفید

سامی 1392/01/31 ساعت 13:51 http://http://saani.blogfa.com

زیبا بود

ممنون

راحی 1392/01/31 ساعت 19:28 http://oryanieeshgh.blogfa.com

نه تو می مانی، نه اندوه و ....

نه هیچ یک از مردم این آبادی...

به حباب نگران لب یک رود قسم

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت

غصه هم... خواهد رفت

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند

لحظه ها عریانند ...

به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان

هرگز ...!!!

تو به آیینه، نه، آیینه به تو خیره شده ست

تو اگر خنده کنی او به تو خواهد خندید

و اگر بغض کنی ....

آه از آیینه دنیا که چه ها خواهد کرد...!!!

گنجه دیروزت پرشداز حسرت واندوه وچه حیف

بسته های فردا همه... ای کاش!.... ای کاش!

ظرف این لحظه ولیکن خالی است

ساحت سینه پذیرای چه کس خواهدبود ؟

غم که ازراه رسید،دراین سینه براوبازمکن

تاخدایک رگ گردن باقی ست

تاخدامانده!... به غم وعده این خانه ... مده

سهراب سپهری

سلام و عرض ادب دارم و احترام
دعوتید جناب ابو عدنان
منتظر میمانم تا حضور گرمتون

سلام سید
انشاالله خواهم امد

سلام ممنون که بهم سر زدی.
من مدتهاست از سفر برگشتم ولی عجیب در نوشتن خیلی خیلی تنبل شده ام.
متنی که نوشته ای جالب بود.نصایح حکیمانه ای برای جماغت کارمند است.

سلام خوش آمدی

سلام بر ابوعدنان حکیم
شاید شما بعضی موارد (یا همه موارد )را به طنز گفته باشید ولی واقعیت امر همین است که فرمودید . من خودم کارمند هستم و تک تک مواردی را که گفتید دربست قبول دارم و در طی سالها از زدیک با این مسائل روبرو بوده و هستم .
ضمنا بعضی موارد از جمله گذاشتن ریش و پوشیدن پیراهن یقه گرد و تسبیح و ذکر و قرار گرفتن در صف اول نمازجماعت و ......را هم از قلم انداخته اید !
افسوس که این مزرعه را آب گرفته !


سلام دوست فرزانه من
من را به سیاست کاری نیست می خواهم نانی درآورم تا شکم عیال وفرزندانم راسیرکنم

سلام ممنون که سر زدی

سلام وظیفه بود

ماهان 1392/02/02 ساعت 15:16 http://hobabezakhm

بدترین خاطره ی یه مرد متاهل!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

شب جمعه رفتم خونه دیدم زنم داره نماز میخونه،وقتی رفت رکوع زدم رو پشتش گفتم:امشب شب جمعه است،خدا به دادت برسه.
بعد رفتم آشپز خونه زنم گفت:اگه مامانم نمازش روخونده بگو شام بیارم!

من 1392/02/02 ساعت 15:35 http://goodlady.blogsky.com

نتیجه ی اخلاقی از کنار ادارات دولتی رد نشوید حتی اگر مجبورید...

سلام
ببخشید مسافرت بودم

اینا واقعا درسته؟

5. در ادارات دولتی بیشتر از بقیه کار نکنید چون آدم ،پاچه خواری محسوب می شوید.همچنین تا می توانید کار مردم را انجام ندهید این امر نشان دهنده اهمیت کار شماست.

اینو دوس ندارم

بقیشون درسته واقعا حقیقته مرسی بهمون سر زدی

سلام
فکر میکنم اگه استخدام دولتی شدم بهتره بگردم یه چاه پیدا کنم و گلایه هامو به چاه بگم مثل امام علی که با چاه دردو دل میکرد
آپم ابوعدنان منتظر دیدگاهتون هستم

سلا ا ا ا ا م
دیگه بهم سر نمیزنی؟؟؟
UPم زود بیا منتظرم

سلام خدمت می رسیم

نوشته های در ب در 1392/02/05 ساعت 16:24

سلاام
خوب بید

سلام خداراشکر زنده ایم

حامد 1392/02/05 ساعت 17:19 http://taknazdownload.ir

سلام ابو عدنان خوبی عمو ؟ ای بابا کی گفته چنین چیزیه؟!!! بابا مملکت ما اسلامیه راستی برو شکر بخر قراره چند برابر یشه

سلام خوبیم . حقیقته اینکه تمام پولهام را برا ی خرید برنج خرج کردم

راحی 1392/02/06 ساعت 14:58 http://oryanieeshgh.blogfa.com

این روزها خوبم.....

وقتی نگاهت هنوز

گاه گاهی به دل شکسته ام می افتد.....


........

[گل]...[گل]...[گل]


مدت هاست

احساس میکنم کر ولالـــــــــــ شده ام


این روزها صدای احساساتم را فقط صفحه ی

کیبوردم میشنود.


........

[گل]...[گل]...[گل]


بیا با هم خانه ای بسازیم

بی هیچ دریچه ای به بیرون.

تنهادریچه ای کافیست تابه خیابان نگاه کنیم

وبخندیم به این زندانی های سر گردان....


........

[گل]...[گل]...[گل]


نانوشته هایم بسیارند

مثل بی قراری هایـم…

من سکــوتم را فریـاد می کِشــم

آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد.


........

[گل]...[گل]...[گل]

همین چند روزپیش

فکر می کردم

می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم

از همین چندروز پیش

هیچ کس

شبیه تو نیست .


........

[گل]...[گل]...[گل]


چمدانت را می‌بستی

مرگ ایستاده بود

و نفسهایم را می‌شمُرد.


[گل]...[گل]...[گل]

سلام دوست عزیز......مطالبتو خوندم جالب بود....بازم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد