دوستت دارم مادرم

هرچند خواستم جمله ای در مورد مادر بنویسم که در شان او باشد نتوانستم بیابم . 

فقط یک جمله صادقانه به تو می گویم مادر من: 

توتنهاکسی هستی که صادقانه دوستش دارم .  

 

گاهی کارهایی می کنیم که بخندیم وتونارحت نمی شی تا ما خوشحال باشیم .

گاهی توگرسنه می مانی تا ما سیر باشیم  .

گاهی لباس نو نخریدی تا ما لباس نوبرتن کنیم. 

گاهی نخوابیدی تا ما بخوابیم .

گاهی ماگریه کردیم وتو گریه ها کردی. 

ما بزرگ شدیم وقد کشیدیم  وقدتو کوچکتر!  

گاهی مریض می شدیم وتو پرستار بودی در حالی که حالت ازحال ما وخیم تر بود . 

دستانت را روی هم مگذار .

بهشت در زیر پای تو چه اندک است مادر من!  

فکر کنم خداوند چیز باارزش تر ازبهشت نداشت که زیر پای تو بگذارد!  

 

توضیح؛عکس فوق متعلق به مادرمان نمی باشد .هر چند او یک مادر است.

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه 1392/02/12 ساعت 09:11 http://gtale.blogsky.com

سلام برادر خوبم

هر چه دانست آموخت مرا

غیر یک اصل که ناگفته نهاد

رنج استاد نکو دانش

حیف که استاد به من یاد نداد

به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریاست
به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد.وچشم هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد.

روز معلم بر شما مبارک

همچنین برشما

ماهان 1392/02/12 ساعت 09:52 http://hobabezakhm

سلام داداشم روز معلم روبه شما استاد عزیز تبریک میگم

روز مادر هم برتمام مادران ایران زمین فرخنده باد

ازطرف منهم روز مادر رو به خاله تبریک بگووو


سلام همچنین

روز مادر هم بر همه ی مادراان مبارک !@!!

احسنت یا اخ العزیز

سح السانک

اهلا بیک یااخی العزیز

خداوند سایه پر مهرش را بر شما نگهدارد

مادر است دیگر
انگار قلب ما جز به مهر او عادت ندارد

احسنت جمله زیبا وگویایی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد