نگذاشت افتخار بیافرینیم

هرچه تقلا کردیم وزور زدیم وزوزه کشیدیم به خرجش نرفت که نرفت ! 

گفتیم ما برویم .گفت :نمی شود. 

گفتم :خودت برو گفت: نمی شود. 

گفتم :لااقل بگذار فرزند ارشدم برود  گفت: نمی شود. 

عجب بساطی شده .چند ماهی است می خواهم رضایتش را جلب کنم ،نمی شود! 

عیال محترمه را عرض می کنم .نامرد انگار تک دنده است و فقط کلمه نه را یاد گرفته است . 

جریان از این قرار است که خواستم کاندیداتور ریاست جمهوری بشوم اما نامرد مانع شد. 

می گوید: می خواهی رد صلاحیت شوی آبروی ما را ببری ؟ 

می گویم :اولا :چرا باید رد صلاحیت بشوم  

می فرماید:نه رنگ روی مناسبی داری .نه سابقه ونه توان جسمی !!!!! 

می فرمایم: اگر رنگ ورو نداشتم چرا من را به همسری انتخاب کردی؟و من را رئیس خانه نمودی؟ 

می فرماید :قحط الرجال بوده !! خواستم در بین اهالی شهر اختلافی پیش نیاید خودم را فداکردم.

(با این کلام دهان مبارکمان را سرویس نمود.تمام کلمات را گم کردیم ولی خودمان را جمع وجورکرده وبه مبارزه ادامه دادیم)  

می فرماییم :اگرسن اینجانب خیلی بالاست ،پیرتراز من هم هستند که دارند کارمی کنند.درضمن کارریاست جمهوری که بیل زدن نمی خواهد فقط زبان می چرخد .الحمدولله زبانمان سالم است. 

می فرماید:ایششششششش!!!(نیاز به ترجمه داردکه از حوصله این مکتوب خارج است)

می فرمایم :سوما کی  گفته هرکس رد صلاحیت بشود آبرویش می رود؟ مگرنمی بینی مسئله برعکس است. 

از آنجایی که هروقت عیالمان کم می آورد بهانه های مختلفی آورده و دیگر به بحث کردن ادامه نمی دهد اینبار هم با بهانه (( غذام سوخت ))به بحث خاتمه داد. ودر حین رفتن می فرمایند :وقت ثبت نام وبررسی صلاحیت ها تمام شده !مگرتو با قانون مشکلی داری؟ 

مانمی دانیم چرا هر وقت عیال محترمه در بحث های عقلی کم می اوردند از این و آن وقانون مایه می گذارند؟

توضیح : ما می دانیم صلاحیتمان رد می شود ولی خواستیم نامه رد صلاحیت را قاب گرفته و در پذیرایی منزل نصب العین فک وفامیل قراردهیم تا مایه افتخارباشد.ولی متاسفانه نگذاشتندکه بشود!

نظرات 13 + ارسال نظر
نوشته های در ب در 1392/03/01 ساعت 15:07

سلاام
دم خانوم محترمتان گرم

سلام شما هم مخالف پیشرفت بشریت هستید؟!!!

سلام
واقعا این خانم ها هم بعضی جاها به درد می خورن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
ای کاش در مورد بعضی جاها توضیح می دادی!

افسانه 1392/03/03 ساعت 20:30 http://gtale.blogsky.com

سلام

پدرم تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند !

به سلامتی هرچی پدره

روزاون مبارک

سلام چه عجب یکی از زنها به فرشته بودن مردها اقرارکرد

ای کلک به در گفتی ...!!

اگردری مونده باشه..!!

سلام بر ابو عدنان
دیالوگ بسیار جالب و کنایه آمیزی بود !
لذت بردیم ...
انشا الله دور بعدی با هم کاندید میشیم !

سلام
حتما با هم ائتلاف می زنیم !!!

سلام الی اخ العزیز
اشکرک علی جهودک طیب جدا طیب

سلام اهلا ومرحبا بک

سلام بر ابوعدنان عزیز
عیدتون مبارکا باشه وسایه تون بر سرفرزندانتون مستدام انشالله

سلام برشماهم مبارک

سلام همکار

روزتون مبارک ... خداییش هر وقت بهتون سر میزنم با روحیه ای شاد برمی گردم .. ما شا ءاله قلمتون بسیار پویا و روان است و شوخ طبعی شما باعث شده وبتون منحصر به فرد بشه ...

البته خانمتون خوب کاری کردن که نگذاشتند کاندیدا بشید ... آ خه اگه رییس جمهور می شدید وبتون تعطیل میشد و ما زنگ تفریح بلاگفا رو از دست میدادیم

سلام همکار عزیز
ممنون از اینکه روحیه دادید
اگر رئیس جمهور می شدم سایت می زدم وآنوقت کل زندگیتون میشد زنگ تفریح

سلام ابو عدنان
خوشم میاد به زبان بی زبانی هم که شده از سیاست میگی
قلم خیلی خوبی دارین
خوشمان آمد
آپم دعوتید

سلام ممنون از حمایت معنوی شما
حتما سرفرصت میام

کوشا 1392/03/08 ساعت 16:30 http://shazde.blogfa.com

سلام برادر نه در باره ی مادر چیزی ننوشتم متاسفانه
جطور؟؟؟؟

سلام انتظار داشتیم شعر گفته باشی

راحی 1392/03/09 ساعت 17:17 http://oryanieeshgh.blogfa.com

ببین . . .!

سراغ مرا هیچکس نمی گیرد . . .

مگر که نیمه شبی . . .

غصه ای . . .

غمی . . .

چیزی . . .

[گل]...[گل]...[گل]

بــــــارهــا لـــــحظه ی رفــــــتنت را


صـــــحنه ســـــازی کردم...


اما ؛


هنوز هم...


مــــــــرگ من مشـکـــــــوک است... !!


[گل]...[گل]...[گل]


گاه نمیدانم دلم را کجا قایم کنم

تا دور از جادوی چشمش باشد

هر بار پیدایش میکند.


[گل]...[گل]...[گل]


همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !

امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو

تـمــام نـمـی شـــود…

حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!

[گل]...[گل]...[گل]


دیدی نیایــــــــی !!

بـــــــهار هم برای من بهار نشد ؟!!

وقتی نیستی ...

پرستوها بی کار می شوند

درخت ها غمْ باد...

حالا من هیچ؛ اما…

چه گناهی کرده اَند این بی چاره ها...!!؟


[گل]...[گل]...[گل]

Hamed 1392/03/10 ساعت 13:52 http://hamedblog.ir/

اصلا این خانمها جلوی پیشرفت ما آقایون رو میگیرن...
والله!

ها گفتی! ولی کی باور می کنه؟

افسانه 1392/03/10 ساعت 21:20 http://gtale.blogsky.com

سلام

من اولین زنی هستم که به فرشته بودن مردها اقرار کردم

یه موقع پیش خانم ها نگید که من گفتما!!!

سلام
اسمت دادیم کتاب گینس ثبت بشه ! فکرنکنم خانمها وقت داشته باشن کتاب بخونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد