چگونه رای بیاوریم؟!!!!!!

واضح ومبرهن است که این حقیر فقط یک بار نامزد شده   وخیال نامزدی در کلّه این حقیر نمی گنجد.حاصل این نامزدی یک عیال غرغرو ودو فروند فرزندمذکر است که روزگارمان  را همانند روزهای خاکی خوزستان تیره ونفس گیر کرده اند.

فلهذا این حقیر در هر نامزدی دیگر ی شرکت نکرده ام که عاقلان گفته اند :تجربه را تجربه کردن خطاست.(امثال وحکم قدیم/در حال چاپ ونشر/نویسنده پیرزن همسایه)

القصه

هرچند ما تاکنون نامزد انتخاباتی نشدیم ونخواهیم شد؛لاکن باتوجه به ماسبق وکسب تجارب از نمایندگان پیشن در ربودن آراء این حقیر وخانواده محترم ؛وجهت تنویر افکار عموم وهمچنین استفاده برخی ازنامزدهای انتخاباتی ،خطوط ذیل نگاشته می شود تا مایه عبرت قرار گیرد وشاید در این دنیا وآن دنیا به نون ونوایی برسیم .

نامزدهای محترم تایید صلاحیت ومنتظر تایید ،ودر توهم تایید می توانند  از تجارب ذیل استفاده کنند وذکر منبع به طور کلی بخاطرعواقب وخیم آن ،ممنوع می باشد.

در ابتدای امر متذکر می شودکه:داشتن یک عدد اعتماد به نفس و ((رو)) یاهمان(( رودار  ))خودمانی مورد نیاز است ؛تا شما در هر کجا به بن بست رسیدید؛ دوباره شروع کنید.

قدم اول:تمام فک وفامیل خود را جمع آوری کنید وسعی کنید حتی با کسانی که دشمنی خونی دارید ،موقتا عقد اخوت برقرار نمایید .

تبصره  قدم اول:تمام تلاش خود را برای چسباندن خود به مردم به عنوان فامیل واثبات این قضیه مبذول فرمایید.این قضیه توسط یک ریاضیدان که نخواست نامش فاش شود ،طبق فرمول ذیل اثبات شده است.

فامیل بیشتر = رای بیشتر= خانه مردم =سعادت دنیوی خود ،فامیل وهیئت مبلغین

قدم دوم:در کلیه مراسمات ،عروسیها،مراسم خاکسپاری وامثالهم شرکت کنید وتا می توانید برمظلومیت مردم بگریید ودر کوباندن اقشار جامعه  اعم از نمایندگان فعلی،دکترها،مهندسین، قبرکن ها،کفن فروشهاو.... کوتاهی نفرمایید .

این امر بخصوص در مورد متوفیان در بیمارستانها کاربرد فراوان دارد ونتیجه بخش است.

همچنین در این مراسمات قول پیگیری  مشکلات مردم را بدهید.همه کارها به شما مربوط است چون فعلا مرحله پاسکاری مشکلات فرا نرسیده است .

قدم سوم : مظلوم نمایی کنید!(این روش به موش مردگی نیز معروف است که بنابه دلایل اخلاقی ونزاکتی نام این قدم تغییر یافته است)

بله تعجب نفرمایید .تا می توانید خود را مظلوم نشان دهید وصد البته که لازمه مظلوم نمایی داشت دشمن خونی است !پس،برای خود دشمن بتراشید .دربین  طرفداران حزب الف به  حزب  ب ، بد وبیراه بگویید ودر بین طرفداران ب برعکس عمل کنید .

توجه : چنانچه طرفداران دو حزب جمع باشند خود را فرا جناحی نشان دهید.یک ضرب المثل جنوبی میگه :چون ماهی تازه باش که با دست گرفته نمی شود(امثال وحکم ماهیان انتخاباتی /نویسنده :م.ا بعلت داشتن پرونده در مراجع قضایی از درج کامل نام ایشان تا اطلاع ثانوی معذوریم)

قدم سوم :همانطور که شاعر گرانقدر فرمودند (( همه ایران سرای من است))پس می نوان نتیجه گرفت که ؛حوزه انتخابیه شما کل ایران است .از استانها وحوزهای اقصی نقاط ایران وجهان ،رای دهنده جمع آوری کنید.خرج کنید ،این خرجها هزینه نیستند بلکه سرمایه گذاری می باشد.

قدم چهارم:با همه ائتلاف کنید کاری به نظر وفکار آنها نداشته باشید .شما بعد از قبولی در این آزمون می توانید به افکار خود برسید.و انها را ویرایش نمایید.

قدم پنجم: به همگان برچسب بزنید و در تحقیر رقیبان خود سعی وتلاشی  مضاعف داشته باشدوبدانید در توبه بازخواهد بود.

قدم ششم:شایعه پراکنی کنید!مثلا فلان نامزد به نفع شما کنار رفته است .یا فلان نامزد انصراف دادو امثالهم.این امر را برعهد دوستان خود بگذارید وخودتان به کوچه علی چپ یا راست بروید.

قدم هفتم:به عنوان آخرین روش، روش التماسی را پیشنهاد می کنیم .در این روش مثل کودکان التماس کنید .در اطراف صندوقها در روز رای گیری با متحدان خود جمع شوید وبه به رای دهندگان پیله شوید تا به شما رای دهند.این ذلت وخواری نیست بلکه ترفند است به خانه خودتان در تهران فکر کنید تا این افکار کهنه از ذهن شما پر بکشد.

روشهای دیگری نیز به صورت محرمانه نزد این حقیر در صندوقچه مضبوط است که نشر آنها مستلزم هزینه می باشد .خواهشمند است از واریز مبالغ بحساب این جانب جهت دسترسی به این روشها جدا خودداری فرمایید.

الحقیرابوعدنان - مشاور انتخاباتی وامور تبلیغاتی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد