تبلیغ یا توهین

واضح ومبرهن است که هرکس حرفی بزند مسولیت آن برگردن مبارکش است .مجدداٌ واضح است که قبلا مسولیت برعهد سبیل بوده ولاکن بامرور زمان ومتاسفانه تراشیدن سبیل مردان توسط جامعه نسوان مسولیت کلام مرد برعهده گردن مبارک افتاد. 

علت دوم اینکه هرکس حرف نامربوط تکلم نماید گردن مبارکش را همانند مرغ از ته می تراشند به طوری که فاصله ای بین کله وتن مبارکش خواهد افتاد. پس نتیجه گرفته می شود که گردن جای سبیل را باتوجه به دلایل فوق گرفته است.

فلذا ما می خواهیم بگوییم حرفی که می خواهیم بزنیم آنقدر مهم است که علاوه بر اینکه سبیل ما را دود خواهند داد چه بسا دودمان ما وگردن مارا نیز دود خواهند کرد نه جدا خواهند کرد. 

ما کلا به خدا و124هزارپیامبر وامامان ومعصومان معتقدیم واگرکسی باورندارد اورا  آن دنیا خواهیم فرستاد تا آنجا در باره ما سوال خواهد کردوراستگو از دروغگو مشخص خواهد شدلاکن برگشتن او با خداوند یکتاست .حال اگرکسی شک داردبسم الله که ایشان را بفرستیم تا سوالی بکند ! 

بعداز شهادت ، اصل موضوع را عرض کنم که ما به کرامت ومعجزات ائمه نیزمعتقدیم .لاکن ابراز اینها را به انحاء مختلف درست نمی دانیم نمونه عرض می کنم که در قسمت نظرات برایم گذاشتند: 

من دختری هستم که مریض بودم ودرخواب دیدم که حضرت آمدن وشفایم دادند این را برای ۷نفربفرست یک نفرفرستادپولدارشد یکی دیگه نفرستادبدبخت شد اشتباه نکن حتما بفرس!!!!!!!!!  

خلاصه ما هنگ کردیم . 

در قرن تکنولوژی واین حرفها !!!!!!! 

ما که کرامات را باور داریم اما چند سوال . 

کسی که کرامتی می بینید باید به بقیه بگوید ؟اکثرعلما که چنین کراماتی می دیدند فقط بعداز فوتشان نزدیکان آنها تعریف می کردند. 

دوما چه لزومی دارد که برای ۷نفربفرستیم ؟ 

واقعا اگر نفرستیم مورد نفرین اولیاخداقرار می گیریم مگرآنها اینقدر ضعیف هستند که نیازیه ارسال این پیام تبلیغی دارند .همانطور که قدرت دارند مریضی را شفادهند این قدرت را دارند که پیام هم بدهند یا مریضان بیشتری را شفادهند. 

به نظر این حقیر این توهین به اولیا الله است ولاغیر! 

در آخرعرض کنم که نباید با احساسات مردم بازی کرد آری با تو هستم . 

هرکس از این پیامها دریافت کرده آنهارا پاک کند گناهش گردن من ! 

(حالاکه داریم می ریم جهنم گناه شماهموطن عزیزرا به جان می خریم تا شما واردبهشت شوید) 

آبادانی هرشهری به دست مردمش است

واضح ومبرهن است که آبادانی هرشهر ودهاتی به مردم ساکن در آن بستگی دارد. 

این حقیر طبق سفرهای استانی که در زمان قبل داشتم ،به خیلی از شهرها که سفرمی کردم شاهد این قضیه بودم. 

حقیر دریافتم که یحتمل اکثرمسولین از میان مردم انتخاب می شوند!واین باعث می شود که مردم به صورت مستقیم وغیر مستقیم شهر خود را آباد کنند . 

روش مستقیم که مشخص می باشد لاکن غیر مستقیم را توضیح می دهیم. 

در روش غیر مستقیم چون مسول بومی می باشد تحت فشار نظرات اطرافیان مجبوراست شهررا خوب اداره نماید این روش به شرط اینکه مسول بومی ،در جای دیگری بیتوته نفرمایند. 

طبق معمول مثالی ملموس برایتان ذکر می کنیم . 

نمونه بارز همین آب رودخانه سابق کارون که اکنون به عنوان مجرای فاضلاب شهری از آن استفاده می شود وهر روز که می گذرد از پهنای باند آن به وسیله زباله های ساختمانی ومترومی کاهند،به پارک ساحلی تبدیل می کنند و ما هم کلی خوشحالیم. 

همه هم می دانیم که چه بلایی سر ما نازل شده !لاکن نمی خواهیم کاری انجام دهیم .مسولان محلی با صرف شام وبرگزاری همایش به صورت سریع السیر قانع می شوند که آب ،پرآب ترین رودایران به جاهای دیگر منتقل شود .وبا گفتن جمله معروف ((آب ملی است))بلاتشبیه به نفت ملی ،مشت محکمی بردهانمان می زنند ! 

البته یک حرکت سمبلیک نزدیک بود به وقوع بپیونددوخوزستان را در جهان مطرح کند. لاکن خدا رحم کرد ونشد .و آن هم استعفای دست جمعی نمایندگان محترم بود !!!!!!!!!!!! 

اگر این اتفاق سمبلیک می افتاد تعدادکثیری از شهروندان ما بیکارمی شدند و آمار بیکاری بالا 

می رفت .الحمدولله 

فلذا حال شهرما هر روز بدتر از دیروز می شود. 

دیروز باخبرشدیم قرار است مقداری آب از اصفهان به یزد منتقل شود (حالا باچه وسیله ای تانکر یا چیز دیگر ما نمی دانیم)که مردم خطه اصفهان اعتراض مسالمت آمیزی انجام دادند ومقدار ماشین و...آتش زدند و...... 

البت ما غلط بکنیم بگوییم اعتراض کنیم .چه مسالمت آمیز وچه العیاذبالله غیر مسالمت آمیز ! 

وپیشنهاد هم نمی دهیم چون اکنون کشور نیاز به آرامش دارد . 

دوما ما مشغول جمع آوری برنج ومرغ وامثالهم هستیم تا شکم عیال وبچه هایمان را سیر کنیم وکلا وقت برای اعتراض نداریم! 

لاکن این حقیر عرض می کند مسولین بجای تعقیبات نماز وبرگزاری یادواره کمی مسالمت آمیز با مسولین حرف بزنند طور که نه کارون خشک شود ونه آنها بیکار. 

البت ما آنقدر مرد هستیم که اگر بیکار شدند کمکشان کنیم تا سر کاربرن! 

سوال :اصفهان قبلا آب نداشت واز رودکارون آب بردند حالا از کجا آب آوردند می خوان به یزد بدهند؟ 

سوال فوق را فرزندم پرسیدند ومسولیت حقیقی وحقوق آن برعهد اینجانب نمی باشد!

چشمت /شعر

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
اللهم عجل لولیک الفرج