فرازی از دعای امام حسین علیه السلام


امام حسین علیه السلام در دعای عرفه: خدایا، مرا به که واگذار می‌کنی؟ به نزدیک تا با من به دشمنی برخیزد، یا به بیگانه تا با من با ترش رویی برخورد کند یا به آنان که خوارم می‌شمرند؟
و حال اینکه تو خدای من، و زمامدار کار منی. من به تو شکایت می کنم، از غربتم، و دوری خانه آخرتم، و سبکی ام نزد کسی که اختیار کارم را به او دادی.
خدایا غضبت را بر من فرود نیاور، اگر در مقام خشم کردن بر من نباشی، از غیر تو باک ندارم، منزّهی تو، جز اینکه عافیتت بر من گسترده تر است...


متن حدیث:
 الهی وَاِلی غَیْرِکَ فَلا تَکِلْنی. اِلهی اِلی مَنْ تَکِلُنی؟ اِلی قَریبٍ فَیَقْطَعُنی اَمْ اِلی بَعیدٍ فَیَتَجَهَّمُنی اَمْ اِلَی الْمُسْتَضْعَفینَ لی وَاَنْتَ رَبّی وَمَلیکُ اَمْری اَشْکُو اِلَیْکَ غُرْبَتی وَبُعْدَ داری وَهَوانی عَلی مَنْ مَلَّکْتَهُ اَمْری اِلهی فَلا تُحْلِلْ عَلَیَّ غَضَبَکَ فَاِنْ لَمْ تَکُنْ غَضِبْتَ عَلَیَّ فَلا اُبالی سُبْحانَکَ غَیْرَ اَنَّ عافِیَتَکَ اَوْسَعُ لی..


مهمانان عسلی

 باسلام  

واضح ومبرهن است اگرکسی نتواند وب خود راآپ کند لابد من حیث المجموع دارای مشکلات عدیده بوده ونمی تواند به این امر مبادرت ورزد! 

چند روزی است در منزل این حقیر تعدادی مهمان از راه هوا وشبانه ،بدون کسب مجوزات لازمه، وارد شدند؛ که کلی اهل وعیال ما را به خود مشغول داشتند وخوشبختانه این روزها عدنان وآن فرزند دومی ما از رفتن به پارک خودداری کرده ومشغول بررسی وضعیت میهمانان هستند. 

بله همان طور که از عنوان مشخص است این میهمانان کسانی نیستند جز،پشه های عسل ساز یا همان زنبورهای عسل!  

 

همان طور که می دانید این زنبورها بطور دسته جمعی زندگی کرده ومتاسفانه تحت سیطره ملکه می باشند .از این رو به نظر می رسد زنبورها هم زن ذلیل بوده ودر این مورد جای شکی باقی نمی باشد.  

 

(نمونه ای از تجمع زن ذلیلان در منزل این حقیر) 

علاوه بر این هر وقت ملکه بنا بر دلایلی از بین برود این زن ذلیلان  راه کوه وکمر را در پیش گرفته و ادای لیلی ومجنون را در آورده، و در خانه ها ویا باغات به دور از خانه ،زندگی حقیرانه ای در پیش می گیرند. 

این اطلاعات به دست آمده حاصل تحقیق چند روزه کادر منزل این حقیر بوده وجنبه محرمانه دارد. 

علت  تحقیقات :

دلیل اول و مهم:در این چند روز عیالمان پیله فرموده که این حقیر باید از این زنبورها درس زندگی بیاموزم . ودر موارد ذیل شروع به تحقیق مفصل نموده و دست به تطبیق بزنم 

دلیل دوم:بیکاری

تحقیق اول :مقایسه نقش ملکه در زندگی زنبورهاو نقش عیال این حقیر در زندگی اجتماعی (هرچند در قیاس مناقشه نیست ) 

نتیجه مختصر ومحرمانه این تحقیق: این حقیر هیچگونه مشابهتی فی مابین ملکه وعیال خود ندیدم .بلکه تفاوت فاحشی بین آن دو مشاهده گردید مثال: عیال حقیر اندوخته مان را به باد می دهد و ملکه آن را برای آیندگان ذخیره می کند.

تحقیق  دوم : بررسی عکس العمل  بی همسری فی مابین زنبورها وآدمیزاد(بیست مورد) 

خدا سرشاهد است تفاوت را باید احساس کرد 

زنبورها پس از مرگ همسرخود ،به کوه وکمرمی روند وآدمیزاد به مجالس(خصوصامجالس زنانه) ومیدانهای شهر! 

تحقیق سوم: علت ازدواج نکردن زنبورها پس از فوت همسر و وفاداری آنها (با ادله مبرهن وتاثیر گذار)   

محرمانه:اگر زنبورها بال نداشتند حتما اسم آن ها را خر می گذاشتیم!ولاغیر

تحقیق سوم:شباهت زنان با زنبورهای عسل  

شرح ومقصود مختصراین  تحقیق:منظور عیال محترمه این است که زنها عسل ساز زندگی هستند در حالی که دلایل علمی نشان می هد که زنبورهای کارگر وعسل ساز مرد هستند هر چند زن ذلیلند!فلذا تیر مبارکشان به هدف اصابت نکرد. 

مخلص کلام :چندین تحقیق وبررسی عیالمان به ما داده که انجام دهیم وما  چند روزی حسابی مشغولیم. 

لازم به ذکر است که دامنه اطلاعات ما در زمینه زنبورها رشد چشمگیری داشته و یحتمل در آینده از صادر کنندگان عسل به چین و ماچین باشیم. 

دوستان می توانند در قسمت نظرات نسبت به  پیش خرید عسل طبیعی تا سقف دو کیلو اقدام فرمایند. 

کامنت در قسمت نظرات خصوصی ممنوع می باشد. 

عسل ،عسل،عسل (لطفا آهنگین بخوانید)